top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

תכנון תשתיות

תכנון תשתיות מחשבים לעסק

מחשבים המחוברים לרשת האינטרנט, וציוד קצה נוסף כמו מדפסות, מהווים בימנו בסיס לכל פעילות עסקית כאמצעי שוטף לתקשורת ונתונים עבור צורכי פנים ולעבודה מול ספקים, לקוחות, בנקים ועוד.





לכן מערכות מחשבים בעסקים חייבות לתפקד היטב, ללא תקלות, ולספק פתרונות הולמים לכל צורכי העסק, מניהול משרד ועד ניהול מלאי. כפועל יוצא מכך יש חשיבות רבה לתכנון תשתיות מחשבים נכון, מדויק ומקצועי, הרואה את צורכי העסק ומספק עבורם מענה שלם. בחברת נטפרו - פתרונות תקשורת יתכננו לעסק שלכם סביבה ממוחשבת מותאמת לצרכיו ונתוניו כיום ובעתיד באופן נכון, אמין ויעיל.

​תכנון מקצועי של תשתיות

תכנון תשתיות מחשבים מקצועי שאנו מספקים מנוהל על ידי צוות מיומן ואחראי של טכנאים ומהנדסים. ההליך מעניק לכם סביבת עבודה מתקדמת ויעילה, המספקת מענה שלם לכל צורכי החברה עם בסיס לניהול ותפקוד יותר טוב של הארגון כיום ובעתיד. עמנו תזכו בתכנון תשתיות מקצועי העונה לצורכי עסק חדש, משופץ, משודרג או מורחב. בין היתר יש לנו את הכלים לשדרוג ציוד מחשבים ותקשורת, שדרוג של תשתיות מחשבים קיימות, תכנון שרתים וארונות תקשורת, תכנון תשתיות אופטיות, תשתיות אלחוטיות, יצירת גישורי רשת בין בניינים ועוד.


תכנון תשתיות

תכנון מקצועי ונכון של תשתיות תקשורת מחשבים

בעת תכנון תשתיות מחשבים אנו מתייחסים לרכיביהן השונים, תוכנה, חומרה ורכיבי תקשורת, באופן שיספק סביבת עבודה יעילה, מקיפה, נוחה, אמינה, נגישה ומהירה, המעניקה מענה שלם ליעדי וצרכי העסק ומאפשרת העברה יעילה של נתונים בין משתמשים ומכשירי קצה שונים.

בכדי להגיע לתוצאות אלו כל הליך של תכנון תשתיות מתחיל באפיון העסק והבנת צרכיו ויעדיו. בין היתר נבחן מספר העובדים בחברה ותפקידם, סוג וכמות של ומחשבים וציוד נלווה, תשתיות תקשורת וחשמל שכבר קיימות במבנה וכדומה.

כמו כן נבחנת פעילות הארגון חוץ ופנים כאחד, סוג וכמות של נתונים ומידע העובר בעסק, אופן זרימת המידע, וכן ממשקי חוץ שנעשה בהם שימוש, הליכים עסקיים של הארגון, כיווני צמיחה עתידיים ועוד. על פי נתונים אלו ונוספים נבנה תוכנית מפורטת של תשתיות מחשבים על כל פרטיה ורכיביה, מיקומם, כמותם וסוגם.

עוד מספר דגשים בנושא

מלבד האמור לעיל, תכנון נכון של תשתיות מחשבים נדרש גם לתת את הדעת על נושאים נוספים. כך למשל, יש להתייחס לכל נושאי אבטחת מידע עם תוכנת אבטחה המותקנת על גבי התשתיות. בנוסף, במקרים רבים יש גם לתכנן תשתיות מתאימות לעבודה מרחוק באופן יעיל ובטוח. מעבר לכך, לאחר תכנון הרשת אנו נדאג להתקנתה והטמעתה בארגון ונוודא כי היא פועלת כשורה ומספקת לעסק את המענה הטוב ביותר.

לתכנון תשתיות מחשבים

לתכנון תשתיות מחשבים בעסק ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page