top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

תגי קרבה

תג קרבה

בקרת כניסה ותנועה הוא מרכיב אבטחתי וארגוני, שכמעט ולא ניתן להתנהל בלעדיו היום. מן הצד השני, למרכיב הזה יש גם מחיר בסרבול התנועה ברחבי הארגון. כך למשל, בקרת כניסה ותנועה המבוססת על כרטיס מגנטי או על הזנת סיסמה, גורמת לעובדים במקום אי נוחות ואולי אף תסכול מהצורך להזין את הסיסמה או לגהץ את הכרטיס המגנטי בכל פעם שהם רוצים לצאת לשירותים, לעבור בין משרד למשרד או בין קומה לקומה וכן הלאה. מצד שני, כל זה לא מוריד כהוא זה מהחשיבות של בקרה על הנכנסים והיוצאים ועל התנועה בתוך הארגון ובכדי לפתור את הסוגיה ולמצוא את עמק השווה, פותח הפתרון של תג קרבה.






מהם תגי קרבה?

תג קרבה הוא למעשה פריט אלקטרוני קטן המכיל בתוכו שבב RFID ייחודי למחזיק בו. כל עובד מקבל פריט כזה שבתוכו שבב RFID עם זיהוי ספציפי של העובד הספציפי. בכדי להיכנס למקום העבודה, לפתוח דלתות, לעבור בין קומות או לבצע פעולות שונות שרק עובדי המקום מורשים לבצע אותן, כל שהעובד צריך לעשות הוא לקרב את הפריט הקטן הזה אל מקלט RFID ובאופן מיידי מבוצע זיהוי וניתן אישור כניסה. תג קרבה הוא כאמור פריט קטן מאוד בגודל מטבע וניתן לנשיאה באמצעות התקן מיוחד שניתן להתקין על גבי חגורת המכנס לשימוש מהיר. לחילופין, ניתן לשלב את תג הקרבה בכרטיס העובד, אותו יכול לשאת העובד על צווארו. תגי קרבה קיימים היום גם בתעודות זהות, כרטיסי אשראי, כרטיסי רב קו וכדומה וגם במקרים אלה מיועדים התגים לאפשר זיהוי נוח יותר ומהיר יותר של בעל הכרטיס, באמצעות קרבה בלבד.


תגי קרבה

כמה זה עולה?

בהחלטה להטמיע מערכת של תגי קרבה מחיר הפרויקט צריך לכלול למעשה את כל הטרמינלים הקוראים, שאותם יש להציב לצד כל דלת ולצד יישום שאותו ניתן להפעיל אך ורק עם תג הקרבה. הטרמינלים הללו מרוכזים על ידי רכזת אחת שאותה ניתן לחבר למערכת המחשוב הכללית של המשרד עם ממשק ישיר למערכת ניהול שעות וניהול נוכחות. כמו כן, בהטמעת מערכת תגי קרבה מחיר המערכת אמור לכלול גם את השבבים עצמם ואת התצורה שלהם כדוגמת מפתח קרבה ייעודי, שבב על גבי כרטיס עובד וכן הלאה, אם כי הפערים בין האפשרויות השונות הם לגמרי מינוריים ולא אמורים באמת להוות שיקול בהטמעה של מערכת כל כך חשובה לארגון. כאמור, תגי קרבה יכולים לשמש גם לתפעול של יישומים שונים במשרד, מעבר לנושא של בקרת כניסה ותנועה. כך למשל, תוכלו לחבר טרמינל למדפסת המשרד כך שרק קירוב של תג הקרבה יאפשר את הפעלת המדפסת. בצורה זו גם מתקבל תיעוד של כלל הפעילות במדפסת על ידי העובדים השונים והדברים נכונים כמובן לעוד מגוון רחב של יישומים אלקטרוניים במשרד, לא רק מדפסת.


אצלנו בחברת נטפרו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות תשתית רשת ומחשוב למגזר העסקי והחינוכי ובכלל זה מערכת תגי קרבה הכוללת רכזת, טרמינלים וכרטיסי קרבה בכל פורמט שתבחרו. אנשי המקצוע של נטפרו יסייעו לכם בבחירת המערכת המתאימה לכם ביותר, בתכנון פרישת הטרמינלים במשרד וכמובן בהתקנה ותחזוקה של המערכת. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר עוד היום בטלפון

67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page