top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

קוד לדלת כניסה מחיר כולל התקנה

קודן כניסה לבניין

בתחום בקרת הכניסה למבנים תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות הנבדלים זה מזה בפרמטרים שונים כמו רמת אבטחה, נוחות תפעול, שמירה על פרטיות המשתמשים וכדומה. בנוסף לפרמטרים האלה, ישנו פרמטר אחד שהופך את הפתרון של קודן כניסה לבניין לפתרון הטוב ביותר עבור מבנים רבים. את הפרמטר הזה אפשר להגדיר כזמינות של אמצעי הזיהוי כדוגמת כרטיס מגנטי, תג קרבה, שלט אלחוטי ומפתח מחד או נתונים ביומטריים וסיסמה/ קוד כניסה מאידך. קודנים לדלת כניסה הם פתרונות בקרת כניסה שמבטיחים כי אמצעי הזיהוי יהיה זמין תמיד לכל משתמש, שפשוט צריך לזכור את הקוד בראשו. זאת גם הסיבה שבדרך כלל קוד לדלת כניסה יהיה קוד פשוט בן 4 ספרות ולא יותר. במבני מגורים ובמבנים בהם אין שוער, קודן כניסה לדלת הוא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר בהיבט הזה. בקרת כניסה ביומטרית מעניקה גם היא יתרון דומה, אך נחשבת לפוגענית בכל מה שקשור לפרטיות ולכן מיושמת אך ורק במבנים בעלי רמת אבטחה גבוהה.








קודן לדלת כניסה לבניין – מה זה ומהן האפשרויות?

קודן לדלת כניסה, ממש כפי שזה נשמע הוא מתקן אלקטרוני שבו ניתן להזין קוד על מנת לשחרר את נעילת המנעול של דלת הכניסה. המדובר במערכת המשלבת בין פאנל משתמש שבו נדרשים דיירי הבניין להזין את קוד הכניסה הנדרש וממנעול חשמלי שמקושר לפאנל. כאשר המשתמש מזין את הקוד הנכון, מעביר הפאנל פקודה זרם חשמלי למנעול, שמשחרר אותו מנעילה והמשתמש יכול להיכנס. קודן כניסה יכול להגיע בוורסיות של רמות תחכום ופונקציונליות. כך למשל, תוכלו לבחור באפשרות של התקנת קודן לדלת כניסה לצורך בקרה בסיסית ביותר של שחרור נעילה עם הזנת קוד מתאים. לחילופין, תוכלו לשלב את הקודן באינטרקום של הבניין ולאפשר את שחרור נעילת הדלת גם על ידי הטרמינלים המותקנים ביחידות הדיור השונות בבניין. בנוסף, תוכלו לבצע התקנת קודן לדלת, שבו משולב גם וידאו ואפילו בקרת הזנת קוד המונעת הזנה חוזרת של קוד שגוי יותר ממספר מקסימלי של פעמים.


באילו דלתות מומלץ להתקין קודן כזה?

מן הסתם, בבחירת קודן לדלת כניסה מחיר הוא פרמטר מרכזי שיכול להכריע את הבחירה שלכם. עלות קודן לדלת כניסה משתנה כמובן בהתאם לפונקציונליות של הקודן ובהתאם כמובן לרמת האיכות שלו. התקנת קודן מומלצת בכל מקרה בו ישנה חשיבות רבה לבקרה על הנכנסים למבנה, אך לא ניתן להציב שוער בכל פתח. כך למשל, אם יש לכם במשרד דלת אחורית שמפנה לפינת העישון, תוכלו להתקין בה קודן לדלת, על מנת לאפשר לעובדים להיכנס חזרה למשרד באמצעות קוד קבוע. התקנת קודן מתאימה כמובן גם לבנייני מגורים או בנייני משרדים ללא שוער ובמקרים אלה מומלץ להתקין קודן משולב אינטרקום בדלת הכניסה כשבכל יתר הפתחים ניתן להתקין קודן פשוט יותר. מחיר קודן לדלת כניסה ראשית יהיה גבוה יותר מאשר קודן לדלת אחורית, פשוט מכיוון שבדלת הראשית אתם רוצים מערכת יותר עשירה בפונקציות שלה ועם אפשרות אינטרקום פנימי. על כן, השאלה כמה עולה קודן לדלת כניסה היא רלוונטית עד גבול מסוים ואם אתם כבר מחליטים לבצע התקנת קודן לדלת כניסה מחיר לא אמור לפגוע בחוויית השימוש והאבטחה שמספק לכם הפתרון.


קוד לדלת כניסה מחיר כולל התקנה

אחרי שאמרנו את כל זה, ישנו כיום מגוון רחב מאוד של קודנים לדלתות כניסה, דלתות צדדיות ופתחים למיניהם ועם תכנון מיטבי, תוכלו לבנות לעצמכם מערך שלם של בקרת כניסה מבוססת קוד בעלות אטרקטיבית למדי וברמת אבטחה גבוהה. בהזמנת שירות התקנת קודן לדלת מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים לבחון, אבל רק לאחר שבחרתם לעצמכם את הפתרון המתאים לכם ומתוך רצון למצוא את הפתרון הזול ביותר של קודן לדלת כולל התקנה מתוך כלל האפשרויות הרלוונטיות לכם.


את כל פתרונות בקרת הכניסה תוכלו למצוא אצלנו בנטפרו ובכלל זה גם מגוון רחב של דגמי קודנים לדלתות כניסה. אצלנו בנטפרו תוכלו למצוא מבחר קודנים החל מקודנים סטנדרטיים עם פאנל ספרות בלבד וכלה בקודנים מתקדמים המשלבים אינטרקום, וידאו ואמצעי זיהוי נוספים מעבר להזנת קוד. לרשותנו צוות מקצועי שילווה אתכם בבחירת הפתרון המתאים לכם, בהתקנתו ובתחזוקתו השוטפת בכל עת. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 077-2080730.

411 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page