top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מקרן לכיתה

סיוע בבחירת והתקנת מקרן לכיתה

חברתנו מתמחה בפתרונות מערכות מתח נמוך, שירותי מחשוב ותשתיות רשת, ומתמקדת בכל הקשר לצרכי המגזר החינוכי והעסקי. עם השנים רכשנו בקיאות מעמיקה בצרכי מוסדות החינוך מבחינת מחשוב, תקשורת ומולטימדיה, וביכולתנו להציע להם פתרונות מגוונים לפי מסגרת התקציב, ברמה גבוהה במיוחד ועם החידושים העדכניים, הנוחים והאפקטיביים ביותר. דברים אלו נכונים לגבי קשת רחבה של פרויקטים ומוצרים במוסדות חינוך, לרבות מקרן לכיתה.




איזה מקרן לבית ספר מומלץ לרכוש?

מקרן לבית ספר הפך בשנים האחרונות לאמצעי נפוץ מאוד המשמש את המורים לקשת רחבה של משימות, החל בהעברת מצגות ועד לסרטונים. יחד עם זאת, חשוב להבין כי קיימים סוגים רבים של מקרנים הנבדלים זה מזה בפרמטרים שונים, למשל מבחינת רמת ההארה, צריכת החשמל, רמת התחזוקה הנדרשת, היותם ניידים או קבועים, איכות ההקרנה, המחירים ועוד. בנוסף ישנם מקרני צמודי קיר שמותקנים על קיר ויש מקרנים צמודי תקרה, ואף ישנם סוגים שיודעים להקרין בגדלים של 90 אינץ ממרחק אפסי ממשטח ההקרנה.

מה זה מקרן אינטראקטיבי?

מקן אינטראקטיבי זהו מקרן חכם שמעבר להצגת תמונה מהמחשב יודע גם לאפשר לנו לכתוב על הלוח באמצעות עט אלקטרונית. המקרן יודע לזהות את תנועת העט על המשטח המוקרן ולהעבירו ללוח ע"י הקרנה כך שלמעשה לא נדרש כלי כתיבה פיסי, פתרון זה נותן למרצה אפשרות למחוק ולערוך את המצגת בקלות ומהירות. המרצה מקבל סרגל כלים שמאפר לו לבחור צבעים צורות וסימונים על מצגת ההרצאה שבסופה הוא שומר ושולח לתלמידים קובץ עם כל מה שנרשם בשיעור.

פתרון שתפס פופולאריות וגרף הצלחה במוסדות הלימוד בעשור האחרון!


מקרן לכיתה

מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת מקרן לכיתה?

הדרישה הבסיסית ממקרן לכיתה צריכה להיות עוצמת הארה גבוהה, מכיוון שהוא צריך לספק תמונה באיכות גבוהה וברורה גם לתלמידים היושבים בשורות הרחוקות יותר, ובפרט אם המקרן מיועד לחללים גדולים – למשל האודיטוריום של בית הספר. עוצמת ההארה החזקה, שעומדת לכל הפחות על אלפיים שש מאות לומינוס, מאפשרת להעביר את התכנים הרצויים בשיעור או בהרצאה, גם מבלי שצריך יהיה להחשיך באופן מוחלט את הכיתה. כך יכול המורה להמשיך ולהשגיח על התלמידים, לראות את מעשיהם ולקיים עימם דיון תוך כדי העברת הסרטון או המצגת.

בנוסף, למטרות חיסכון בחשמל ישנה עדיפות למקרנים שבעת המתנה נכנסים למצב "שינה", שבו צריכת החשמל יורדת למינימום. כמו כן, תמיד חשוב לתת עדיפות למקרנים עם נורות שאורך חייהן ממושך, הן בשל רמת התחזוקה המועטה הנדרשת והן מפני שהחלפת הנורה כרוכה בהוצאות בלתי מבוטלות. מעבר לכך, חשוב כמובן שהמקרן יהיה פשוט וקל לתפעול ברמת ההפעלה והכיבוי וכדומה, כך שגם מורים שלא עברו "קורס" על המקרן יוכלו בקלות ובמהירות לשלוט בו, בלי צורך בידע טכני מיוחד.

מעבר לכך, יש לשקול כמובן את סוגיית העלויות, שכן הפרשי המחירים בין מקרן לכיתה למשנהו יכולים להגיע לאלפי שקלים. מצד אחד, אין סיבה מיוחדת להשקיע הון תועפות במקרן המספק תכונות שאינן באמת דרושות, ומצד שני מקרן שאינו עונה על הדרישות הבסיסיות, או אינו באיכות מספיק טובה, עלול להתברר כטעות וכהוצאה מיותרת. לבסוף, יש לשים לב גם לנושא הניוד של המקרן, באם הוא אמור לעמוד במקום קבוע בבית הספר או לנוע בין חללים.

עזרה בבחירת והתקנת המקרן

מקרן לבית ספר הוא רק אחד משורה ארוכה של מוצרים בתחום המחשוב, התקשורת והמולטימדיה שמוסדות חינוך זקוקים להם. חברתנו מתמחה בכל הקשור למולטימדיה למוסדות חינוך, החל בהקמת כיתות לימוד מתוקשבות ועד להספקה והתקנה של ציוד כגון מסכים, רמקולים, מקרנים ומזרימי מולטימדיה. לפרטים נוספים על מקרן לכיתה ולקבלת סיוע מקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל נטפרו בטלפון 077-2080730.

132 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page