top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מצלמות לעסק מחיר

שיקולים בבחירת מצלמות אבטחה לעסק

מבקשים להתקין מצלמות אבטחה לעסק? בחברת נטפרו פתרונות תקשורת מציעים לכם מגוון עשיר ואיכותי של מצלמות אבטחה אנלוגיות ודיגיטליות, קוויות או אלחוטיות. כמו כן לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לייעץ בתכנון ובחירה נכונה של מערכת מצלמות אבטחה לעסק במחיר המתאים לכיסכם.





· מטרת ההתקנה- בתור התחלה יש להגדיר מהי מטרת התקנת מצלמות לעסק, בין אם למניעת פריצות וגניבות, לצורכי פיקוח, לבקרת כניסה, מעקב אחר אזור רגיש וכדומה. הגדרות אלו יסייעו באפיון צרכי העסק ובחירת מערכת מצלמות מתאימה עבורו.


· כמות מצלמות- מספר מצלמות האבטחה הנדרש משתנה בהתאם לשטחים אותם רוצים לכסות וגודלם. כמו כן, בכדי לכסות שטח נרחב ניתן לבחור במצלמות ממונעות הנעות על צירן וכך סורקות שטח יותר גדול.


· מיקום- סוג המצלמות ייבחר בהתאם למיקומן, בין אם מדובר במצלמות פנים או חוץ, כאשר מצלמות חוץ נדרשות גם בהגנה בפני פגעי סביבה ומעשי וונדליזם.


· גלויות או נסתרות- יש להבין אם קיים צורך במצלמות גלויות או נסתרות בבית העסק. החלטה זו תשפיע על סוג המצלמות ומיקומן, בין אם במקום נגיש וגלוי או במיקום נסתר.


 מצלמות לעסק מחיר

· רמת תאורה- יש לבחור במצלמות אבטחה גם בהתאם לרמת התאורה שיש במקום בו הן יוצבו. כך למשל, יש להבין אם המצלמות נדרשות להתמודד עם תנאי תאורה נמוכה של לילה, תאורה טבעית ישירה וחזקה, תאורה טבעית מוצלת לסירוגין או תאורה מלאכותית. כמו כן, במקומות בהן התאורה ירודה לרוב עדיף לבחור במצלמות שחור לבן, ואילו מצלמות צבע מתאימות כל תנאי הסביבה האחרים. בנוסף, לתנאי חשיכה יש לבחור במצלמות עם טכנולוגיה אינפרא רד.


· רמת הפרטים- בחירת מצלמות אבטחה גם מושפעת מרמת הפרטים שרוצים לקלוט בעדשת המצלמה, מפרטים כלליים ועד ירידה לפרטי הפרטים, כמו מספר רכב או תווי פנים, וכן באם יש צורך במצלמה היכולה לספק זיהוי ברור גם לפרטים הנמצאים בתנועה. בנוסף יש להחליט על צורך במצלמות עם או בלי זום עבור צילומי תקריב. איכות הצילום מושפע ברמת הרזולוציה של המצלמה המתחילה משלוש מאות שלושים קו עבור מצלמות פשוטות באיכות צילום נמוכה, למצלמות עם רזולוציה גבוהה המתחילה משש מאות קו.


· מאפייני פיקוח- מערכות של מצלמות אבטחה נבדלות גם ברמת הפיקוח והשליטה שהן מספקות, בין אם מדובר בצילום והקלטה רציפים ללא הפסקה, צילום במקרי התרעה של מערכת אזעקה, חיבור לרשת האינטרנט, למחשבים, למכשירי סמארטפון, למוקד וכדומה.


· מחיר- חשוב להבין כי יש עבור מצלמות אבטחה מחיר שונה וקיים הבדל מהותי בין מחירי מערכות ומצלמות האבטחה השונות שיש בשוק בהתאם לסוגם ודגמיהם. לכן יש להגדיר מראש מסגרות תקציב ריאליות עבור רכישת והתקנת המצלמות.

לבחירת מצלמות אבטחה לעסק

לבחירת מצלמות אבטחה לעסק במחיר כדאי, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page