top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מצלמות אבטחה מחירים

מה משפיע על מחירי מצלמות אבטחה

מבקשים להתקין מצלמות אבטחה בעסק? בחברת נטפרו פתרונות תקשורת מציעים לכם

מגוון גדול ואיכותי מצלמות אבטחה לעסק במחירים משתלמים. יחד עם זאת חשוב הבין כי מחיר מצלמות אבטחה אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לסוג ומאפייני המערכות והמצלמות.




השפעת מאפייני העסק

בתור התחלה עלות מערכת של מצלמות אבטחה מוכתבת מנתוני העסק, גודלו וצרכיו. כך למשל, עסק גדול בשטחו יידרש בפריסה של יותר מצלמות, אך יכול להיות גם עסק קטן הנדרש בהתקנה של הרבה מצלמות במרווחים יותר צפופים. כמו כן יש הבדל בסוג המצלמות ומחירן עבור התקנה חיצונית, שהינה יקרה יותר מהתקנה פנימית בהיות המצלמות נדרשות בגוף יותר עמיד בפני תנאי ונזקי הסביבה. יש עוד נתונים רבים נוספים המשפיעים על סוג המערכת הנבחר ומכאן גם על מחירה, כמו תנאי תאורה בשטח המצולם, רמת ירידה לפרטים, צילום בשחור לבן או צבעוני, צילום אובייקטים בתנועה, חיבור לאינטרקום, קישור לסמארטפון, למוקד ועוד.


מצלמות אבטחה מחירים

סוג מצלמת אבטחה

יש לדעת כי מחירי מצלמות אבטחה מוכתבים בהתאם טכנולוגיה, החל במאות שקלים ועולה לאלפי שקלים עבור מצלמה. בשוק יש שני סוגים עיקריים של מצלמות, אנלוגיות או דיגיטליות, כאשר בעיקרון מצלמות דיגיטליות המכונות גם מצלמות IP יותר יקרות מאנלוגיות, בהיותן מבוססות על טכנולוגיה עכשווית המספקת שלל פונקציות מתקדמות. כמו כן מחיר המצלמה עולה בהתאם לדגם הנבחר, רמת הרזולוציה שהוא מספק, מידת מורכבותו, חדשנותו ואיכותו והפונקציות שהוא מספק.

כך למשל, יכולות להיות פונקציות במצלמה של זיהוי תווי פנים וזיהוי אובייקטים, יכולת לזהות תנועה ולהישאר במיקוד עליה, מצלמות שבעת הצורך מתריעות לבד את המוקד, וכן מצלמות אינפרא אדומות לצילומי לילה, מצלמה עם מיקרופון מובנה ועוד. בנוסף, כמו במוצרים אחרים, מוצעים עבור מצלמות אבטחה מחירים בהתאם למוניטין של החברה היצרנית.

עלות ציוד נלווה

המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה מגלם בתוכו גם עלות של ציוד נלוו,ה הכולל קודם כל מכשירי הקלטה, כאשר למצלמות דיגיטליות נעשה שימוש במכשירי NVR ולמצלמות אנלוגיות מכשירי DVR. כמו כן מחיר מכשיר הקלטה מושפע מגודל ומורכבות המערכת וממספר מצלמות האבטחה שמחוברות אליו, וגם מושפע מאיכות הצילומים שיש להקליט.

בנוסף, עלות התקנת מצלמות מגלמת בתוכה מחירי מוצרים נלווים נוספים כמו חיבורים, כבלים, ספקי כוח וכדומה, כאשר מחירם נקבע בהתאם לסוג ולכמות הנדרשת. כמו כן ציוד נילווה למצלמות יכול להכיל מסך ייעודי לצפייה בצילומים עם כבל מתאים, מיקרופונים, הארד דיסק לשמירת הקלטות, חיבור למערכת אזעקה או אינטרקום ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה בעסקים נדרשות גם בהתקנה מקצועית, וככול שההתקנה יותר מורכבת כך גם המחיר הסופי יתעלה בהתאם. עבודות התקנה אלו כוללות תכנון מקדים עם אפיון צרכי ונתוני העסק ובחירת סוג וכמות המצלמות ומקומות שבהם הן יותקנו. לא אחת הדבר כולל הוספת תשתיות, למשל עבור חשמל ותקשורת, הצבת עמודים וכדומה.

בנוסף, יש צורך בחיווט המערכת וחיבור רכיביה השונים באופן בטוח ואסטטי. ככול שמדובר במערכת יותר גדולה המתפרסת על גבי שטח יותר גדול ומורכב כך גם מחיר ההתקנה יעלה. כך למשל, עלות התקנת מצלמות אבטחה מושפעת מצורך בהתקנת מצלמות במקומות גבוהים ולא נגישים, מעבר בין קומות, הסתרת כבלים בתוך קירות ועוד.

הזמנת מצלמות אבטחה לעסק

להזמנת מצלמות אבטחה לעסק במחירים משתלמים, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page