top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מערכת מצלמות אבטחה לעסק

הצורך במערכת מצלמות אבטחה לעסק

התקנת מערכת מצלמות אבטחה לעסק הפכה למבוקשת בעשור האחרון בהיותה מספקת כלי פיקוח יעיל עבור המתרחש בבית העסק וכנגד מעשי פריצה וונדליזם. אם גם אתם מתכננים לשדרג מערכת מצלמות קיימת או לפרוס רשת של מצלמות, בחברת נטפרו פתרונות תקשורת מציעים לכם מענה שלם לצורך זה. בחברה מתמחים בהתקנת מערכות של מצלמות אבטחה לעסקים, דיגיטליות או אנלוגיות, בעלות יחסית נמוכה, התקנה מקצועית ומוקפדת, איכות גבוהה של צילומים ושירותי אחזקה בהמשך.




אז למה צריך מערכת מצלמות אבטחה

בתי עסק מבקשים מאתנו להתקין מערכות של מצלמות אבטחה מקשת רחבה של סיבות. העיקריות שבהן הינן:

· התמודדות מול פריצות וונדליזם- בתי עסק רבים נדרשים להתמודד לאחר שעות סגירתם עם בעיה של פריצות וונדליזם. כנגד מקרים אלו התקנה של מצלמות אבטחה כחלק ממערך אזעקה מהווה גורם מרתיע יעיל. כמו כן בעזרת המצלמות ניתן לזהות מראש גורמים חשודים ולהתריע אודותם. בנוסף, לאחר הפריצה או מעשה הוונדליזם המצלמות מסייעות בזיהוי ואיתור האחראים על המעשה. במקרה של אזעקה בעל העסק יוכל לצפות מרחוק בזמן אמת במצלמות ולבדוק אם אכן מדובר במקרה של פריצה או וונדליזם.

· פיקוח אחר העסק- בבתי עסק גדולים או במקרים שהמנהל לא נמצא בבית העסק עצמו, מערכת מצלמות אבטחה מעניקה כלי יעיל לפיקוח מרחוק אחר התנהלות העסק, למשל אחר ביצוע מטלות, התנהלות מול לקוחות או ספקים, שמירה על סדר וניקיון וכדומה. בנוסף, קיומן של מצלמות ככלי פיקוח מונע מראש התנהלות לא אחראית של העובדים. הבחינה מרחוק של התנהלות העסק מספקת כלי ניתוח יעיל המאפשר לשפר את תפקוד העסק והצלחתו.

מערכת מצלמות אבטחה לעסק

· בקרת כניסה- מערכות מצלמות אבטחה לעסק יכולות גם להוות חלק ממערך אינטרקום המאפשר לפקח ולשלוט אחר הנכנסים ויוצאים ממנו ולמנוע כניסה של גורמים לא מאושרים אליו.

· פיקוח אחר לקוחות- במיוחד בחנויות מצלמות מספקות אמצעי יעיל לפקח אחר לקוחות ולמנוע התנהגות לא הולמת שלהם. בין היתר המצלמה יכולה לתעד מעשי גניבה של לקוחות, שימוש ופתיחת מוצרי העסק, כניסה לאזורים לא מורשים, פיקוח אחר אזורים ואתרים רגישים ועוד.

· מגוון צרכים נוספים- מצלמות בבית העסק יכולות לשמש למגוון צרכים נוספים, למשל למניעת ותיעוד גניבות של עובדים מהקופה או מהמלאי, מעקב ופיקוח אחר קבלת סחורות וניהול מלאי, התקנת מצלמות עבור דרישות חברות הביטוח, מניעת גניבת רכבים מחניית החברה ועוד.

להתקנת מערכת מצלמות אבטחה לעסק

להתקנת מערכת מצלמות אבטחה לעסק ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page