top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מערכת בקרות כניסה מחיר

בקרת דלתות

הבקרה הטובה ביותר לכל דלת היא שוער – אדם שיושב לצד הדלת ומבצע בקרה קפדנית של כל הנכנסים למבנה. למרבה הצער, אם אתם לא נשיאי ארצות הברית, שיטת הבקרה הזאת לא ממש יכולה להתאים לכם, אבל יש אלטרנטיבות טובות לא פחות של בקרת דלתות ואת אלה אפשר למצוא בלא מעט מבנים עסקיים ובניינים משותפים ולאחרונה, גם ביותר ויותר בתים פרטיים. אז מהי בדיוק בקרת כניסה לדלת, למה נדרשת בקרה כזאת ואיזו מערכת בקרת כניסה לדלת יכולה להתאים לכם? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.








מהי בקרת כניסה חכמה לדלת?

מערכת בקרת כניסה לדלת היא מערכת אלקטרונית שיודעת לזהות ולאפשר כניסות מורשות למבנה מחד ולמנוע כניסות בלתי מורשות מאידך. מערכות בקרת כניסה מבוססות על מודל טכנולוגי לזיהוי משתמש לצורך בחינת מתן או אי מתן אישור כניסה לכל משתמש. כך למשל, מערכת בקרת כניסה נפוצה מאוד היא מערכת המבוססת על זיהוי משתמשים באמצעות קוד/ סיסמה. המשתמש מגיע אל הדלת ומזין קוד. מרגע שהמערכת מזהה כי הקוד שהוזן הוא קוד נכון ומורשה, היא מאפשרת את פתיחת הדלת ולהיפך, אם הקוד אינו תואם את הקוד הנדרש, הדלת פשוט לא תיפתח. ישנן כמובן שיטות זיהוי רבות אחרות ובהן גם זיהוי משתמש באמצעות נתונים ביומטריים כמו טביעת אצבע, תווי פנים ורשתית עין, זיהוי משתמש באמצעות כרטיס מגנטי ותגי קרבה וכדומה. כל אחת מהמערכות הללו מבוססת על טכנולוגיה של בקרת כניסה ממוחשבת וכולן יודעות להשיג את מטרת הבקרה הנדרשת, כל אחת במידה מאובטחת פחות או יותר.


בקרת כניסה היא אינה מערכת אבטחה

בניגוד לתפיסה הרווחת, בקרת דלתות היא אינה מערכת אבטחה והיא אינה יכולה להחליף אבטחה אנושית או אלקטרונית. פריצה של דלת שבה מותקנת מערכת בקרת כניסה לדלת היא אינה מורכבת יותר מאשר פריצה של דלת עם בקרה מכאנית (מנעול ומפתח). מטרת מערכת הבקרה היא רק לבצע בקרה על הנכנסים למבנה בהנחה שאף אחד מהם לא תופס גרזן ופשוט משמיד את המנעול. על כן, גם מבנים שבהם מותקנות בקרות כניסה חדישות, נדרשים לאבטחה על פי הצורך, בין באמצעות מאבטחים אנושיים, בין באמצעות מערכות אבטחה כמו מצלמות אבטחה ואזעקות ובין באמצעות שילוב של שני אלה.


מערכת בקרות כניסה מחיר

האם זה מתאים גם לבתים פרטיים?

התשובה היא בהחלט כן. היישום של מערכות בקרת כניסה שכיח במיוחד בבניינים משותפים חדשים ובמבנים עסקיים וציבוריים, אבל הוא אפשרי וזמין גם עבור בתים פרטיים וגם יכול מאוד לתרום לנוחות בקרת הכניסה לבית. מערכות אלה ניתנות להתקנה בדלת הכניסה הראשית לבית ולייתר את הצורך במפתח תוך כדי שמירת האפשרות לנעילה כפולה גם באמצעות מפתח. בנוסף, מתאימות מערכות אלה לשערי כניסה שבהם אנו מעוניינים לשלוט בקלות מרחוק, למשל כאשר מגיע אורח ואנחנו מעוניינים לזהות אותו מתוך הבית ולפתוח עבורו את השער מתוך הבית. במרבית הבתים הפרטיים בהם מותקן שער לחצר, לא מבוצעת אף פעם נעילה של השער בגלל היעדר מערכת זאת ולכן אם כן חשוב לכם לנעול את השער, מערכת בקרת כניסה בשילוב אינטרקום יכולה להיות פתרון מעולה עבורכם.


מן הסתם, בהזמנת מערכת בקרת כניסה מחיר הוא פרמטר שיכול להכריע מלכתחילה האם בכלל תתקינו מערכת כזאת ואיזו מערכת בדיוק תתקינו. בהיבט זה כדאי לציין כי עם מגוון הטכנולוגיות הקיימות היום, נושא בקרת הכניסה הפך לסטנדרטי מאוד והיום ניתן להתקין מערכת בקרת דלתות במחירים זולים מאוד, שכוללים גם התקנה, כך שסוגיית המחיר לחלוטין לא אמורה למנוע מכם את הנוחות הרבה שמציעות מערכות אלה גם לבתים פרטיים במימון מלא של בעלי הבית.


בחברת נטפרו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות תשתית רשת ומחשוב למגזר העסקי והחינוכי, לרבות מערכות בקרת כניסה מכל הסוגים, מערכות כריזה, מערכות אבטחה, מערכות תקשורת ועוד. בכלל זה, תוכלו להזמין אצלנו מערכת בקרת כניסה לבית, לבניין או למשרד ולשלב בהן פונקציונליות מגוונת על פי בחירתכם. כמו כן, בנטפרו תוכלו למצוא צוות מקצועי שילווה אתכם משלב בחירת הפתרון המתאים לכם, דרך התקנת המערכת וכלה בשירות רציף ותחזוקה שוטפת בכל עת. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-2080730.

119 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page