top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

מסך למקרן

סיוע בבחירת והתקנת מסך למקרן

מסך למקרן הוא מרכיב אמצעי בסיסי ונפוץ הקיים בבתי עסק, משרדים, מוסדות חינוך, מוסדות ציבוריים ולעיתים גם בבתים פרטיים. אמנם, באמצעות מקרנים ניתן להקרין מצגות, סרטונים וסרטים על פני כל בד לבן או קיר לבן, אולם אי אפשר להשוות את איכות התמונה שמתקבלת בהקרנה על מסך ייעודי, אותו מייצר בחומרים ובדחיסות ייעודית להחזרת אור מצוינת. חברתנו המתמחה בכל הקשור לתקשורת, מחשוב ומולטימדיה למגזר העסקי, הציבורי, החינוכי והפרטי, תסייע לכם לבחור מסך אופטימאלי למקרן בהתאם לצרכים, לתנאים במקום, לייעוד השימוש, למסגרת התקציב ולשאר הפרמטרים הרלוונטיים.




איך בוחרים מסך למקרן

חשוב להבין כי מסכים למקרנים אינם עשויים מקשה אחת. ישנם הבדלים בשורה ארוכה של פרמטרים, כולל למשל יכולת החזרת האור, הגודל של המסך, משקלו של המסך, תפעול חשמלי או ידני שלו, היותו קבוע או בעל יכולת ניוד טובה, רמת ההקרנה והתמונה שניתן לקבל ממנו, ועוד. מלבד זאת, ישנם הבדלים באמינות וברצינות של היצרניות השונות מרחבי העולם, הניכרים הן באיכות התמונה והן בעמידות ובאורח החיים של המסך, וגם העלויות משתנות. עקב ההיצע הנרחב כדאי לקבל ייעוץ מחברתנו המתמחה בתחום המולטימדיה, בין אם אתם מעבירי הרצאות במקומות שונים, בין אם מדובר במסך לבית ספר יסודי או תיכון, בין אם מדובר בחדר ישיבות של חברה, וכן הלאה.

כמה דוגמאות מרכזיות

על מנת לסבר את האוזן נביא כמה דוגמאות לפרמטרים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירה מסך למקרן. ראשית, ישנה משמעות עצומה לגודלו של המסך כך שככל שהוא גדול יותר מתקבלת חוויית צפייה מרשימה יותר. מצד שני, אין טעם לקנות מסך ענק בגודל שלושה מטרים על שלושה מטרים, כלומר תשעה מטרים רבועים, עבור כיתת לימוד או חדר ישיבות קטנים יחסית. מצד שני, בחירת במסך בגודל מזערי, למשל של חמישים אינטש, עלולה להוביל לכך שלא יתקבל האפקט המקווה, למשל באודיטוריום או בחלל ישיבות גדול, כאשר היושבים רחוק מהמשך יתקשו להבחין בפרטים הקטנים.


מסך למקרן

עוד דוגמא היא אופן הפתיחה של המסך. קודם כל ישנם מסכים קבועים שנשארים תמיד כפי שהם, פתוחים ומוכנים להקרנה. במילים אחרות, המסך אינו מצריך גלילת סגירה או פתיחה ולכן אינו מצריך התעסקות מיוחדת ויש לו מעט מאוד תקלות, אם בכלל. מצד שני, העלויות שלו יותר גבוהות ממסך נגלל באותה קטגוריה ויש גם השפעה מבחינת האסתטיקה – למשל בחדר ישיבות לא בטוח שתרצו מסך לבן שנשאר פתוח כל הזמן.

עזרה בבחירת והתקנת המסך

מסך למקרן נמנה על מגוון רחב של מוצרים הנדרשים למוסדות חינוך, משרדי חברות ואנשים פרטיים. חברתנו מתמחה בכל הקשור לפתרונות מולטימדיה, מחשוב ותקשורת, לרבות מסכים, מקרנים, הקמת כיתות מתוקשבות, מזרימי מולטימדיה, רמקולים ועוד. נשמח לסייע לכם בבחירה והתקנה נכונה של מסך למקרן, בין אם כחלק מפרויקט גדול יותר ובין אם כרכישה העומדת בפני עצמה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל נטפרו בטלפון 077-2080730.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page