top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

לוח חכם

לוח חכם – אמצעי חשוב לשדרוג חוויית ההוראה והלימוד

כל אדם העובד במערכת החינוך יודע היטב שבכל שנה נכנסים עוד ועוד חידושים טכנולוגיים. עם הזמן החידושים הללו מקבלים דריסת רגל והופכים להיות מ- "אטרקציה" לכלי בסיסי ושכיח בכיתות. אחד מהם הוא לוח חכם המאפשר למורה להכין וליישם שיעורים אינטראקטיביים מעניינים ומרתקים, כאשר הלוח מאפשר לתלמידים ולמורה להשתתף, להשפיע ולשלוט בתכנים המוצגים עם עט מיוחד, עם האצבע ובהתקנים נוספים.





חברת נטפרו, המתמחה בכל הקשור לתקשורת, מחשוב ומולטימדיה במוסדות חינוך, תסייע לכם לבחור ולהתקין לוח חכם שישדרג את איכות השיעורים, ידבר אל ליבו של הדור הצעיר ויהפוך אותו ליותר מעוניין ומשתתף. בנוסף, אנו מלווים אתכם בכל הקשור להקמת כיתות מתוקשבות, מספקים ומתקינים כל ציוד נלווה הדרוש להפעלה אפקטיבית של הלוח, למשל דוכן נייד שמאפשר להעבירו ממקום למקום, שלט רחוק לשליטה ממקומות שונים בכיתה, מערכת מענה אישי, מקרני וידיאו, יחידות אלחוטיות להפעלת הלוח בבלוטוס ובלי כבלים, ועוד.

מה אפשר לעשות עם לוח חכם

בחלק גדול מהמוסדות כבר עושים שימוש בלוחות חכמים, ובאחדים מהם כבר אין בכלל לוחות מסורתיים. זאת לאור היתרונות הגדולים של לוח חכם המאפשר להפוך את השיעור לפורה ומרתק, יעיל ומלמד ברמה גבוהה יותר מבעבר. כך למשל, בלוחות אלו יש מערכת תגובת קהל המאפשרת למורה לערוך לתמידים חידון או סקר ולקבל את המשוב במערכת. כמו כן, ניתן לשלוט על הלוח על ידי לחיצה וגרירה ובכל להוסיף הערות למצגות או לתוכניות, וניתן גם להפעיל תוכנות גם דפדפני רשת או כל תוכנה אחרות בה רוצים להשתמש בכיתה.


וזוהי רק ההתחלה. חיבור הלוח למחשב מאפשר בין היתר להוסיף צורות ללוח, לצבוע, להדביק ולעצב אובייקטים שונים, לסמן במרקר טקסט, למחוק טקסט, להוסיף קישורים, ועוד. זאת בנוסף לכלים יעילים כגון תצוגה של הזן, מחשבון, מחוגה, סרגלים שונים, מד זווית וכן הלאה.

לוח חכם

את הלוח מחברים למחשב עם בלוטוס דרך יחידה אלחוטית, וכמובן ניתן גם לחברו בכבל USB או באמצעים נוספים של תקשורת קווית ואלחוטית. מה ששולט בלוח החכם הוא המחשב המחובר אליו, שעליו מותקנת תוכנת השליטה, כאשר נתונים מועבר למקרן שמשדר את התמונה אל הלוח. מכאן והלאה ניתן להיעזר בתוכניות שונות, להפעיל על המסך מקלדת, להשתמש בתפריטים ולחצנים, ובעצם כל מה שצריך ממקלדת ועכבר.

בחירה נכונה של לוח חכם לכיתה

חשוב להדגיש כי לוחות חכמים נבדלים זה מזה בקשת רחבה של פרמטרים, כאשר הם מציעים יכולות ופיצ'רים שונים, מבוססים על טכנולוגיות שונות, מתאימים לשימושיים ייעודיים, וכמובן שישנם גם הבדלים בין היצרניות ובמחירים. חברתנו תשמח לסייע לכם בבחירה והתקנה נכונה של לוח חכם, בין אם כחלק מפרויקט גדול יותר ובין אם כרכישה העומדת בפני עצמה. לפרטים נוספים ולקבלת סיוע מקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל נטפרו בטלפון 077-2080730.

266 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page