top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

התקנת רשת מחשבים

עודכן: 28 בפבר׳ 2021

אפשרויות להתקנת רשת מחשבים

נדרשים לבניית רשת מחשבים? בחברת נטפרו פתרונות תקשורת יספקו מענה איכותי ושלם המותאם באופן מלא לנתוני וצרכי העסק, עם תכנון מקדים מעמיק, התקנת רשת מחשבים מקצועית, הטמעת הרשת בארגון ובדיקת תקינותה. כמו כן בחברה יבחרו בהתאם לנתוני העסק את סוג ההתקנה המתאים ביותר לרשת המחשבים, בין אם אלחוטי או קווי.




סוגים שונים של רשתות מחשבים

בימנו יש שתי אפשרויות עיקריות להתקנת רשתות מחשבים, של תשתית קווית בכבלים או עם תשתית אלחוטית:

· רשת מחשבים אלחוטית- רשת מחשבים אלחוטית מאפשרת העברת מידע בין יחידות ומכשירי קצה ללא צורך בחיבור פיזי של כבלים, באמצעות נקודות גישה או נתב.

· רשת מחשבים קווית- התקנת רשת מחשבים עם תשתית קווית מבוססת על העברת מידע ונתונים באמצעות כבלים מיוחדים שאותם יש לפרוס בין כל יחידה ומכשיר קצה, לרבות מחשבים, מדפסות וטלפוניה. כמו כן בסוג זה של רשת ניתן לעשות שימוש בסוגים שונים של כבלים הנבדלים אחד מהשני בעובי של גידיהם וברמות הסיכוך שלהם, המשפיעים על אורך הכבלים שיש לפרוס ועל קצב העברת המידע. כבלים אלו עשויים מנחושת והם מוצעים לצד כבלים אופטיים היכולים להעביר כמות גדולה של מידע למרחקים מרשימים, אשר משמשים בעיקר עבור גישור בין ארונות תקשורות ובין מבנים.


התקנת רשת מחשבים

סוגים שונים של כבלים

בפריסת רשת קווית עבור תקשורת מחשבים ניתן לעשות שימוש בסוגים שונים של כבלים, הכוללים:

· שCAT 6- כבל סטנדרטי המכונה גם חוט שזור המורכב מארבעה זוגות של גידי נחושת, יכול להעביר מידע בכבל אחד למרחק של מאה שישים וארבעה מטר, עם יכולת להעביר עד עשרה ג'יגה בייט למרחקים קצרים. כמו כן קיימת גרסה משופרת של כבל זה המכפילה את מרחק הכבל.

· CAT 7- כבל קשיח בו כל סוג של גידי נחושת הינו מוסכך, המציג נתונים הרבה יותר מרשימים מאלו של דורות קודמים.

· כבל אופטי- כבל יותר יקר מכבלי נחושת המציג מהירות מרשימה של העברת נתונים, עם יכולת לשמר אותות גם למרחקים ארוכים, שכלל אינו סובל מהפרעות אלקטרומגנטיות. כמו כן מדובר בכבל בטיחותי שאינו מעביר זרם חשמל ומקטין סיכוי לקצרים ושריפות, שגם מציג רמה גבוהה של עמידות לאורך זמן.

התקנת רשת מחשבים אלחוטית

התקנת רשת מחשבים אלחוטית חוסכת צורך בפריסת כבלי רשת והיא עושה שימוש בנקודות גישה או נתבים ובמתאמים בכל יחידת קצה. רשת זו יש לנהל באמצעות תוכנת רשת WIFI בה יוגדרו החיבורים השונים. יחד עם זאת, מהיות רשת זו יותר חשופה יש צורך לתת דגש מיוחד על אבטחת מידע.

לבניית רשת מחשבים

לבניית רשת מחשבים בעסק קווית או אלחוטית, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page