top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

התקנת מנעול חשמלי לשער כניסה

מנעול חשמלי לשער כניסה

שער הכניסה לבית הספר הוא למעשה האזור הרגיש ביותר בבית הספר מבחינה אבטחתית. בעוד כל בית הספר מגודר מסביב ללא יכולת כניסה, שער בית הספר מהווה פרצה הקוראת לגנב ולכן חשוב מאוד שתהיה בקרה מיטבית על שער זה. בדיוק מהסיבה הזאת, בכל בתי הספר מותקן מנעול חשמלי לשער כניסה, מנעול המבוסס על הזרמת זרם חשמלי לצורך פתיחת הדלת. מן הסתם, מנעול חשמלי כזה לא אמור לעשות את מה שאף מנעול לא מסוגל לעשות, קרי להגן על בית הספר מפני כל חדירה בלתי מורשית. יחד עם זאת, השליטה החשמלית על השער מאפשרת בקרה טובה יותר על הנכנסים בשער וגם הופכת את עבודת השומר ליותר נוחה, שלא לומר ריאלית.








על מה חשוב להקפיד בבחירת מנעול חשמלי לשער?

מנעול חשמלי הוא מנעול פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית. הזרמת חשמל אל המנעול מאפשרת תזוזה של מגנט שבתורה מאפשרת את פתיחת השער. כל עוד לא מוזרם זרם חשמלי, המגנט נותר במקומו ולא ניתן לפתוח את השער. המנגנון הוא פשוט מאוד מבחינה טכנולוגית ולכן מה שחשוב יותר הוא האמינות של המנעול והיכולת שלו לתפקד תחת עומס גבוה לאורך זמן ללא תקלות.


בבחירת מנעול חשמלי לשער כניסה, הדבר החשוב ביותר לוודא הוא, האם מדובר מתנאי חוץ או תנאי פנים. ישנם מנעולים שמתאימים לעבוד בתנאי עבודה של לחות גשם וקור ואחרים שמתאימים לעבודה בתנאי פנים בלבד. נתון נוסף שכדאי להתחשב בו הוא גודל הדלת או השער. ישנם שערי כניסה גדולים וכבדים שמצריכים מנעול עם יכולת אמידות גבוהה במקרה של ניסיון פתיחה בכח.


בהזמנת שירות התקנת מנעול חשמלי לשער לעיתים יעמדו בפניכם פיתויים זולים מאוד לאלטרנטיבות שאינן תואמות את הצורך האמתי והמתאים לתנאים שלכם. עמידות ואמינות – שני אלו פרמטרים חשובים בבחירת מנעול חשמלי לשער כניסה. כל אלו הם דברים נכונים גם לשער לבית הספר, גם לשער חניון במקום עבודה ואפילו לשער בבית פרטי.


התקנת מנעול חשמלי לשער כניסה

מי מבצע התקנה של המנעול?

התקנת מנעול חשמלי, ממש כמו המנעול עצמו, היא פעולה טכנית לא מורכבת אבל דורשת יד מקצועית של מתקין מנוסה כדי להימנע מנזקים בדלת ובמנעול. בכל תהליך של התקנת מנעול חשמלי לשער, חשוב להתאים את המנעול למפתח השער עצמו ולמרחק של צילינדר המנעול מתושבת המנעול במשקוף השער. התאמה לא מדויקת של אלה, עלולה לאפשר פתיחה של השער בדחיפה חזקה מחד או מצבים חוזרים ונשנים של תקיעת בריח המנעול בתושבת מאידך. כמובן, לא צריך להפוך את כל התהליך של בחירת המנעול ובחירת המתקין למחקר שוק חסר גבולות, אבל זה בהחלט יהיה נכון מבחינתכם לפנות לגורם שמתמחה בפתרונות כאלה למוסדות ויודע להציע עוד מגוון רחב של מנגנוני נעילה חשמליים ומתקדמים, מה שמעלה מאוד את הסבירות לכך שמדובר בגורם מקצועי, שגם מכיר את כלל האתגרים והניואנסים של התהליך וגם מקפיד על סטנדרטים מקצועיים שיבטיחו מקסימום שביעות רצון של הלקוח.


אצלנו בחברת נטפרו תוכלו למצוא דגמים נבחרים של מנעולים חשמליים לשערי כניסה לבתי ספר, חניונים, שערים בבתים פרטיים, שערי פשפש במתחמי עסקים ועוד. לרשותנו צוות מומחים שמכיר את התחום לפניי ולפנים ויכול לסייע לכם גם בבחירת הדגם המתאים ביותר עבורכם וגם בביצוע התקנת מנעול חשמלי לשער בדיוק מקסימלי ועם אחריות מלאה. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר עוד היום בטלפון 077-2080730.

389 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page