top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

הקמת תשתיות תקשורת

הליך הקמת תשתיות תקשורת

הקמת תשתיות תקשורת עם חברת נטפרו תעניק לכם הליך מקצועי המנוהל ביסודיות ובקפידה על כל שלביו, משלבי תכנון, להכנה ועד לביצוע עצמו. ההליך מתאים לצרכים מגוונים של גורמים עסקיים, תעשייתיים ומוסדיים לרבות מוסדות חינוך. החברה מקימה תשתיות תקשורת חדשות או משודרגות, פסיביות או אקטיביות, תשתיות אופטיות, תשתיות קוויות או אלחוטיות, מתקינה חדרי מחשבים ושרתים ועוד.





​תכנון תשתיות תקשורת

אנו מתכננים תשתיות תקשורת בהתאמה מלאה למאפייני וצרכי הלקוח. בין היתר אנו לוקחים בחשבון מספר עמדות עבודה, סוג וכמות ציוד קצה שיש לחבר לרשת, תכנון תשתיות דינאמי וגמיש מותאם לצרכים משתנים של העסק, וכן בחירה של נקודות רשת שמצד אחד נוח להגיע אליהן ומצד שני אינן מותקנות במקומות בעייתיים היכולים לגרום להן נזק, ועוד.

הכנת תשתיות תקשורת

הכנת תשתיות תקשורת כוללת בתוכה פרמטרים שונים שיש לבחון ובמידת הצורך להתקינם. כך למשל, נדאג שליד כל נקודת רשת יהיו מספיק שקעי חשמל. כמו כן נוודא כי תשתיות התקשורת והמחשבים יעברו באופן מסודר דרך צנרת כבלים בקוטר הולם או תעלות פי.וי.סי אטומות ייעודיות למטרה זו, שלא עוברים בהן כבלי חשמל. בנוסף, נבדוק שנקודות הרשת יגיעו לארונות התקשורת באופן ישיר ללא מיזוגים או חיבורים, ועוד.


הקמת תשתיות תקשורת

ציוד ואבזרים נדרשים

בהתקנת תשתיות תקשורת אנו עושים שימוש בציוד מקצועי מתאים, הכולל בין היתר:

· כבלים- בחירת כבלים לתשתיות תקשורת מושפעת מנתונים רבים ושונים שנלקחים בחשבון\ לרבות CAT7 , CAT6, ו- CAT5E, כאשר לכל סוג של כבל יש רמה שונה של עובי, סיכוך וגם מחיר שונה.

· מכסים וחיבורים- אנו עושים שימוש במכסי רשת וקופסאות חיבורים, אבזרים ומוצרים משלימים של אותו יצרן ובכך מבטיחים התאמה מלאה. כך למשל, אנו נעזרים באבזרים של חברות גוויס, ניקסו או עדא.

· שקעי רשת- אנו עושים שימוש בסוגים שונים של שקעי רשת המתאימים למאפייניה של הרשת ולנתוני הכבלים. כמו כן, בהתאם לצורך אנו גם נעזרים בשקעים מקצועיים עם סיכוך והגנות כפולות המתאימים לתנאי עבודה מאתגרים.

· ארונות תקשורת- אנו מתקינים ארונות תקשורת ממתכת במידות המשתנות בהתאם לנתוני רשת התקשורת, ושיכולים להכיל את כל הציוד הנדרש עבורם גם מבחינת גובהם וגם מבחינת עומקם. בארונות עם הרבה ציוד נמליץ על התקנת מאוורר בחלקם העליון.

להתקנת תשתיות תקשורת

להתקנת תשתיות תקשורת ומחשבים מקצועית, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page