top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

הקמת חדר שרתים

עודכן: 28 בפבר׳ 2021

תכנון והקמת חדר שרתים

ככול שפעילות העסק מתרחבת וגדלה כך יש צורך במקביל ביותר יחידות מחשוב וציוד נלווה ובמערכות מחשב גדולות יותר. כמו כן, החל מקנה מידה מסוים של מערכות מחשוב עולה הצורך בהקמת חדר שרתים המשמש כמרכז של תקשורת העסק, ומאפשר לפקח ולשלוט בה ולהבטיח את תקינותה. עם חברת נטפרו פתרונות תקשורת תזכו בכתובת אחת להליך מקצועי ושלם של תכנון ובניית חדר שרתים המותאם במדויק לצורכי ונתוני העסק כיום ובעתיד.




הצורך בחדר שרתים

עסקים וארגונים רבים בוחרים בהקמת חדרי שרתים בגין סיבות שונות. קודם כל, חדר שרתים נדרש כאשר החברה מציגה פעילות גבוהה של תקשורת. כמו כן, חדר שרתים משפר את ביצועי ותפקודי העסק ומספק תמיכה סביב השעון, מערך גיבוי גדול, רמה גבוהה של אבטחת מידע ועוד. במקרים אלו עולה הצורך בבניית חדר שרתים מותאם במדויק לצורכי העסק, שאינו גדול מידי ויקר לתחזוקה, ומנגד שאינו קטן מידי ולכן לא מסוגל להכיל את כל המידע הנדרש לפעילות שוטפת תקינה של העסק.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון חדר שרתים

בהיותו פרויקט סבוך הנדרש בהתאמה מלאה לצורכי הארגון, כל הליך של בניית חדר שרתים מתחיל בתכנון מקדים. בשלב זה יוגדרו ויאופיינו צרכי ויעדי הארגון כיום ובעתיד. כמו כן ייבחר אזור מתאים לבניית החדר, בגודל מספק, שיש בו תשתיות חשמל נאותות הכוללות גם גיבוי במקרה של הפסקת חשמל ותשתיות נדרשות נוספות. בנוסף, לחדר השרתים תתוכנן מערכת מיזוג איכותית מתאימה, השומרת על טמפרטורה יציבה בחדר ומונעת חימום יתר של המערכות, לצד מערכת כיבוי אש מתקדמת, מערכת בקרת לחות, מערכת לגילוי הצפות ועוד.

הקמת חדר שרתים

כל הידע הנדרש במקום אחד

מורכבות ההקמה של חדר שרתים דורשת מאתנו לידע מקיף במגוון נושאים ומעורבות של אנשי מקצוע מתחומים שונים. בין היתר יש צורך בידע במערכות אל פסק, יכולת לספק פתרונות תקשורת מתקדמים, הבנה בתחומי חשמל, מערכות מיזוג ובמערכות בקרה, שליטה וניטור. גם יש צורך בכל ציוד התקשורת הנדרש לחדר לרבות ארונות, לוחות חשמל, לוחות העברה, גלאי פתיחת דלת, עשן והצפות, ציוד ניטור, מערכות מיזוג, כבלי תקשורת, מחברים וכדומה. כל זאת מבוצע על ידנו עם סנכרון מלא בין אנשי מקצוע שונים ומנהלי ועובדי הארגון, תוך עמידה בלוחות זמנים ומסגרות תקציב.

להקמת חדר שרתים

להקמת חדר שרתים לעסק ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, מוזמנים להשאיר פרטיכם באתר שלנו או ליצור קשר עם נטפרו פתרונות תקשורת בטלפונים 077-2080730 ו- 054-4353954 או במייל dima@net-p.co.il.

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page