top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

דלתות כניסה חכמות

דלת חכמה

את המונח בית חכם כולנו מכירים וכולנו גם יודעים, פחות או יותר, מה זה אומר. אבל כדי להתקין דלת חכמה בבית, לא צריכים להפוך את כל הבית לבית חכם ואם אתם רוצים ליהנות מחוויית שימוש נוחה וקלה הרבה יותר בדלת הבית, המשרד או הבניין, דלת כניסה חכמה הוא בדיוק הפתרון המתאים לכם. בנוסף לכך, פתרון זה מציע לכם לא רק נוחות וקלות שימוש, אלא גם רמת אבטחה גבוהה יותר. מדוע? מכיוון שבמרבית המקרים, אם אין לנו את היכולת לשלוט בדלת מרחוק, אנחנו פשוט נשאיר אותה פתוחה והדברים נכונים במיוחד לשערים, אך גם לדלתות משרד ולבטח דלתות לבניינים משותפים, שבמרבית הבניינים פשוט נותרות פתוחות כי אף דייר לא מתכוון לרדת לפתוח את הדלת בכל פעם שמישהו מעוניין להיכנס לבניין.









דלתות חכמות – חוכמה שהפכה לסטנדרט

לפני הכל, אולי כדאי שנסביר מה זה בדיוק אומר דלתות כניסה חכמות. המדובר בדלתות ששחרור הנעילה שלהן מבוצע בצורה חשמלית אלקטרונית, שמאפשרת גם שימוש נוח וקל יותר וגם תפעול מרחוק באמצעות מתג חשמלי פשוט. אחת הדוגמאות הבסיסיות ביותר לכך היא מערכת אינטרקום שמלווה אותנו בבניינים משותפים כבר עשורים ארוכים. בשונה מאינטרקום, דלת חכמה מיועדת לאפשר לכל משתמש מורשה לפתוח את הבניין בעצמו, ללא תלות בפתיחת הדלת על ידי אחד הדיירים מתוך הבניין. דלתות חכמות אלה נפוצות מאוד בבניינים משותפים חדשים בהם רוצים למנוע כניסה בלתי מורשית ללובי הבניין ולבניין בכלל, בבנייני משרדים, בשערי כניסה ואפילו בבתים פרטיים. מידת הפופולאריות של מערכות אלה הגיעה לרמה כזאת, שהחוכמה הגלומה בהן הפכה לסטנדרט, מה שגם משפיע על רמת המחירים, שנחשבת היום לנמוכה יותר מאי פעם.


דלתות כניסה חכמות

מהן השיטות מתוכן תוכלו לבחור עבור דלת חכמה?

ובכן, המנגנון של דלת כניסה חכמה מבוסס על פאנל משתמש שמהווה גם את המוח של המערכת כולה ואשר אליו מחובר מנעול הדלת, שהוא מנעול חשמלי לגמרי. כאשר המשתמש רוצה לפתוח את הדלת, הוא מציג או מזין את אמצעי הזיהוי שלו לפאנל ובמידה וניתן אישור לזיהוי, הפאנל שולח זרם חשמלי, שמשחרר את נעילת המנעול ופותח את הדלת. ההבדלים בין המודלים השונים של דלתות כניסה חכמות הם בעיקרם, על כן, הבדלים שנובעים מאופן זיהוי המשתמש וזיהוי זה יכול להתבצע בכמה צורות: הזנת קוד או סיסמה באמצעות פאנל לחצנים, תג קרבה שמזהה שבב אלחוטי בו מחזיק המשתמש, כרטיס מגנטי ואפילו קריאת נתונים ביומטריים כמו טביעת אצבעות, תווי פנים או רשתית עין. עבור דלתות כניסה בהחלט מומלץ לשלב לפחות שני מודלים גם יחד, למשל קודן עם תג קרבה. במידה ומדובר בדלת אחורית, אפשר להתקין קודן פשוט ללא מסך וללא כל אלמנט אחר, שמייקר את המערכת לחינם. בכל מקרה, כל החלטה שאתם מקבלים על התקנת דלת כניסה חכמה, כדאי שתתבצע לאחר שקיבלתם ייעוץ מקצועי, נחשפתם לכל האפשרויות הקיימות ובחרתם נכון את האפשרות המתאימה לכם. כמו כן, זה המקום להדגיש שאין צורך להחליף את הדלת כולה. התקנת מערכת של דלת חכמה דורשת התקנה של פאנל הזיהוי והחלפת מנעול הדלת במנעול חשמלי ובכך מסתיים למעשה העניין.


אצלנו בחברת נטפרו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות תשתית רשת ומחשוב למגזר העסקי והחינוכי ובכלל זה פתרונות אלקטרוניים חכמים לדלתות כניסה ומבנים. בנטפרו עומד לרשותכם צוות של אנשי מקצוע שיספקו לכם את כל הליווי המקצועי הדרוש לכם לקבלת החלטה ולאחר מכן גם יבצעו עבורכם את ההתקנה ויספקו לכם שירותי תחזוקה שוטפת ככל שיידרש. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 077-2080730.

65 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page