top of page
  • תמונת הסופר/תdizz07

בקרת כניסה ביומטרית מחיר

בקרת כניסה ביומטרית

לפני עשור או שניים זה היה נשמע כמו מדע בדיוני, אבל מערכת בקרת כניסה ביומטרית היא היום המציאות הקיימת באינספור משרדים ברחבי העולם ולא בכדי. בקרת כניסה המבוססת על קריאת נתונים ביומטריים נחשבת לבקרת הכניסה האמינה והבטוחה ביותר והיא גם מאוד נוחה ומהירה לתפעול. אבל מה זה בדיוק נתונים ביומטריים ואלו נתונים ביומטריים יודעת המערכת הזאת לקרוא? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.









מהם הנתונים הביומטריים שבאמצעותם ניתן לבצע בקרת כניסה?

ובכן, נתונים ביומטריים הם נתונים שניתן לקרוא באמצעות ניתוח של מאפיינים ביולוגיים ייחודיים לכל אדם ואדם. נתונים אלה כוללים כמובן את טביעת האצבע הייחודית לכל אחד מאיתנו ואכן מערכת בקרת כניסה טביעת אצבע היא מערכת שכיחה ונפוצה מאוד. מעבר לכך, ישנן מערכות בקרת כניסה ביומטרית המבוססות על נתונים ביומטריים נוספים כדוגמת מרחקים ופרופורציות של תווי פנים וקריאת רשתית עין. ככלל, מרבית מערכות בקרת הכניסה הביומטריות מבוססות על הפרמטר של טביעת אצבע בעוד ניתוח רשתית ופרופורציות פנים נחשב לניתוח מורכב יותר שמתאים לבקרת כניסה ברמת אבטחה גבוהה במיוחד, למשל כניסה לכספת או למרחבים אליהם מורשים להיכנס המנהלים הבכירים בלבד. אחד היתרונות המרכזיים של מערכות אלה הוא שאי אפשר לשכוח את הכרטיס בבית. הנתונים הביומטריים שלנו מוטמעים בגופנו והם הולכים איתנו לכל מקום. כמו כן, התפעול הוא מאוד פשוט ונוח, לא דורש זמן תפעול רב ולכן ישנה בהחלט מגמה של אימוץ מערכות אלה ביותר ויותר משרדים בכל רחבי העולם.


בקרת כניסה ביומטרית מחיר

ומה לגבי המחיר?

הרעיון של בקרת כניסה ביומטרית נשמע לנו כמו רעיון טכנולוגי מורכב ויקר, אלא שמערכות בקרת כניסה טביעת אצבע למשל, קיימות כמעט בכל מחשב נייד וכל טלפון סלולרי חדש. המדובר ברכיבים שהפכו כבר לסטנדרטיים וניתנים להטמעה בכל מערכת בקרת כניסה בעלות נמוכה מאוד. מן הסתם, מערכות בקרת כניסה הנשענות על נתונים ביומטריים מורכבים יותר כמו פרופורציות פנים וקריאת רשתית, הן מערכות נדירות יותר ולכן גם העלות שלהן היא גבוהה יותר, אבל ברובם המכריע שלה הארגונים אין בהם צורך אמיתי. בכל מקרה, בהזמנת בקרת כניסה ביומטרית מחיר המערכת עצמה לא אמור להוות פרמטר מכריע בביצוע הבחירה. פערי המחירים בין המערכות השונות הם זניחים למדי ועיקר העלות נובע מעלות ההתקנה ורמת התמחור של הספק הספציפי. אז בהחלט יש מקום לבצע השוואת מחירים, לבדוק כמה ספקים שונים ולברר את תנאי העסקה השונים, אבל בסופו של דבר חשוב לוודא שאתם בוחרים מערכת איכותית, אמינה ועמידה שמציעה לכם בקרת כניסה מהימנה בכל עת ובכל היקף.


חברת נטפרו מציעה מגוון רחב של מערכות תשתית רשת ומחשוב למגזר העסקי והחינוכי, למשרדים, מוסדות חינוך ובתי ספר ובכלל זה מציעה גם מערכות בקרת כניסה ביומטרית מכל הסוגים. לרשותנו עומד צוות מומחים שיסייעו לכם לנתח את צרכי בקרת הכניסה והתנועה שלכם בארגון, יתאימו לכם את המערכת הטובה ביותר בתקציב הנמוך ביותר האפשרי וכמובן יספקו לכם חבילת התקנה, תחזוקה ואחריות מלאה מקצה לקצה. רוצים להזמין או לקבל מידע נוסף? צרו קשר עוד היום בטלפון 077-2080730.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page